40 Punten Dieet

Het 40 Punten Dieet is de strengere variant van het 50 Punten Dieet. Het 40 Punten Dieet is gebaseerd op een dagelijkse calorieŽn inname van 1000 calorieŽn. Je valt met het 40 Punten Dieet sneller af dan met het 50 Punten Dieet waar een dagelijkse inname van 1250 calorieŽn is toegestaan.

Werkwijze
Voor iedere 25 calorieŽn dat een product bevat, wordt 1 punt gerekend. Het staat je vrij te kiezen uit verschillende voedingsmiddelen, maar de samenstelling moet wel gezond en verantwoord zijn. Om zeker te zijn dat je alle voedingsmiddelen gebruikt die je dagelijks nodig hebt, kun je gebruik maken van de ďschijf van vijfĒvan het Voedingcentrum.

Matig en gevarieerd eten draagt bij een betere verbranding. Om afvalstoffen af te voeren, drink je dagelijks minimaal een anderhalve liter water. Neem voor iedere maaltijd een flink glas water. Dat geeft alvast een vol gevoel. Je zult je na de maaltijd sneller verzadigd voelen.

Extraís
Het 40 Punten Dieet wordt nog succesvoller als je extra gaat bewegen. Je kunt een sportschool bezoeken als je de tijd en gelegenheid hebt. Anders volstaat een hometrainer ook prima. Houd je niet van sporten? Ga dan lekker dansen, wandelen of zwemmen. Extra beweging maakt je fit en alert en het is een positieve aanvulling van het dieet, waardoor je nog sneller zult afvallen.

dieet nieuwsdietenvoedingswaardeslanke receptendietistentipsboeken
gratis inschrijven·home·helpdesk·contact·links·privacy·disclaimer
Ook je gewicht beheersen? Schrijf je nu GRATIS in. Klik nu hier om in te schrijven
Gebruiker Password paswoord vergeten? · Inschrijven

Doe nu mee!


het laatste dieetnieuws
Gezonde voeding eist meer proefdieren Rotterdam gaat strijd aan overgewicht jongeren Snacks en snoep niet meer op scholen Bewegen beter voor gezondheid Slank zonder dieet


what's on my mind
Anke: Die chocolade is ook veelste lekker Rik: Yes weer een mijlpaal behaald : 95 KG Anna: Geen zin om te lijnen vandaag Bas: Heerlijke fruitdag vandaag! Caroline: Lekker zeg, klaar met mijn dieet!


Gesponsorde koppelingen