Denk Je Slank dieet

Het Denk Je Slank dieet is verkrijgbaar in boekvorm, cursus en e-book. Het dieet bestaat uit twaalf stappen. Gedurende het dieet krijg je inzicht in jezelf en je leert je valkuilen kennen. Door het dieet werk je aan zelfvertrouwen. Je gewicht is na het dieet geen issue meer. Je bent meer dan je gewicht. Je hebt een uitstraling en karakter. Iedereen kan het Denk Je Slank dieet volgen, al is het dieet het meest geschikt voor de zogenaamde emotie-eters. Het dieet biedt een goede steun aan mensen die problemen hebben met hun zelfvertrouwen door hun gewicht. Dankzij het dieet verandert je denkwijze. Je wordt je bewust van je eetmomenten. Of je nu veel gewicht verliest of niet, je wordt gelukkiger en je accepteert jezelf zoals je bent. Hierdoor straal je meer geluk en zelfverzekerdheid uit.

Werkwijze:
Het Denk Je Slank Dieet bestaat uit twaalf stappen.

Stap 1: Stop met diŽten
Allereerst beloof je jezelf dat je stopt met diŽten. Ze werken niet, ze zijn ongezond, en je komt des te harder aan, iedere keer als je met een dieet stopt. Het jojo-effect van diŽten is gevaarlijk. Je kunt beter een kilo teveel wegen dan op en neer met je gewicht gaan.

Stap 2: Maak een plan
In stap 2 maak je plannen en stel je doelen. Allereerst bedenk je waarom je aan de slag wilt met je eetpatroon en gewicht. Dit zijn je beweegredenen. Je schrijft ze op en als het nodig is, neem je ze weer eens door. Dan weet je waarom je het anders doet. Daarna bepaal je doelen om die dingen te bereiken die belangrijk voor je zijn. Je belooft jezelf bijvoorbeeld meer te bewegen. Misschien ga je op dansles of boogschieten. Je kunt jezelf beter kleine doelen stellen en niet al te grote. Kleine doelstellingen zijn namelijk beter haalbaar. Je doelen kun je iedere week evalueren. Je kunt ook doelen bijstellen of uitbreiden.

Stap 3: Begin met een gezond eetpatroon
Spreek met jezelf af dat je vanaf vandaag alleen nog gezond voedsel tot je neemt. Eet gevarieerd en regelmatig.

Stap 4: Ontbijt!
Sla het ontbijt nooit over. Ontbijten zet de stofwisseling op gang. Niet eten, betekent geen verbranding.

Stap 5: Waarom heb je honger?
Ga na waarom je opeens trek in iets krijgt. Zijn het emoties of is het echt etenstijd?

Stap 6: Welk eetpatroon hoort bij jou
In deze stap onderzoek je de eigen eetgewoonten. Buig verkeerde eetgewoonten om in goede. Gebruik hiervoor je doelenlijst.

Stap 7: Leer intuÔtief te eten
Stop met lijnen en ga goed eten. Op die manier zul je vanzelf afvallen en een beter gewicht bereiken. Je weet intuÔtief welk voedsel goed of slecht voor je is.

Stap 8: Leer eten
Geniet van elke hap. Eet bewust. Eet je voedsel langzaam en kauw er goed op.

Stap 9: Kies voor kleine veranderingen in je eetpatroon
Pas je voedsel iedere keer een beetje aan. Stap over van frisdrank naar mineraalwater. Neem kopjes kruidenthee voor het slapengaan in plaats van alcohol.

Stap 10: Verzin een leuke sport
Doe iets aan beweging, maar dan wel wat je leuk vindt. Dan houd je het langer vol.

Stap 11: Maak een complimentenboekje
Koop of maak een mooi boekje. Hierin schrijf je wat je die dag allemaal goed hebt gedaan. Lees het regelmatig terug. Het boekje geeft houvast in mindere tijden.

Stap 12: Blijf in jezelf vertrouwen en affirmeer
Met affirmaties vertel je tegen jezelf in de spiegel dat je mooi bent, dat je het goed doet en dat je in jezelf gelooft. Spreek ze hardop uit. Het vereist oefening, maar op den duur zal het steeds makkelijker zijn om jezelf met affirmaties krachtiger toe te spreken. Blijf in jezelf vertrouwen.

dieet nieuwsdietenvoedingswaardeslanke receptendietistentipsboeken
gratis inschrijven·home·helpdesk·contact·links·privacy·disclaimer
Ook je gewicht beheersen? Schrijf je nu GRATIS in. Klik nu hier om in te schrijven
Gebruiker Password paswoord vergeten? · Inschrijven

Doe nu mee!


het laatste dieetnieuws
Gezonde voeding eist meer proefdieren Rotterdam gaat strijd aan overgewicht jongeren Snacks en snoep niet meer op scholen Bewegen beter voor gezondheid Slank zonder dieet


what's on my mind
Anke: Die chocolade is ook veelste lekker Rik: Yes weer een mijlpaal behaald : 95 KG Anna: Geen zin om te lijnen vandaag Bas: Heerlijke fruitdag vandaag! Caroline: Lekker zeg, klaar met mijn dieet!


Gesponsorde koppelingen