Kwark dieet

Het Kwark dieet is een dieet waarbij je snel gewicht kunt verliezen. De basis van het dieet bestaat uit het eten van kleine porties kwark per dag, gecombineerd met bijgerechten.

Werkwijze
Je eet iedere dag 400 gram kwark, verspreid in porties over de hele dag en tevens twee afgestreken lepels boter of margarine.

Naast de porties kwark en vet kies je uit de volgende bijgerechten:

4 kleine appels, 2 grote sinaasappels, 2 middelgrote bananen, 2 grote grapefruits, 250 gram druiven, 400 gram pruimen, 600 gram verse ananas, 75 gram gedroogd fruit, 4 eetlepels fruit uit blik, 5 eetlepels appelmoes, vier theelepels jam en 50 gram cornflakes.

Tussendoor mag je: half bosje radijsjes, één kleine rammenas, halve kleine paprika, twee eetlepels pompoen (in dobbelsteentjes gesneden), drie olijven, twee augurkjes, twee lepels mixed pickles, twee eetlepels vruchten in mosterdsaus.

Te verwachten resultaat
Met het Kwark dieet kun je twee tot vier kilo afvallen.

Voordeel
Je valt in korte tijd veel af.

Nadeel
Het is niet gezond om het dieet langer dan een week te doen, omdat je op lange termijn je lichaam van te weinig voedingsstoffen voorziet. Je kunt je tijdens het dieet futloos of duizelig voelen.

dieet nieuwsdietenvoedingswaardeslanke receptendietistentipsboeken
gratis inschrijven·home·helpdesk·contact·links·privacy·disclaimer
Ook je gewicht beheersen? Schrijf je nu GRATIS in. Klik nu hier om in te schrijven
Gebruiker Password paswoord vergeten? · Inschrijven

Doe nu mee!


het laatste dieetnieuws
Gezonde voeding eist meer proefdieren Rotterdam gaat strijd aan overgewicht jongeren Snacks en snoep niet meer op scholen Bewegen beter voor gezondheid Slank zonder dieet


what's on my mind
Anke: Die chocolade is ook veelste lekker Rik: Yes weer een mijlpaal behaald : 95 KG Anna: Geen zin om te lijnen vandaag Bas: Heerlijke fruitdag vandaag! Caroline: Lekker zeg, klaar met mijn dieet!


Gesponsorde koppelingen