Kleinere borden

Gebruik kleinere borden zodat het lijkt (psychisch) dat u nog steeds een bord vol heeft, maar u eet veel minder dan op een groter bord. Ook opletten als u iets wilt eten, kleinere porties te nemen. Als u hier goed oplet, eet u minder zonder dat u er echt erg in hebt. Dit is een makkelijke manier en zal een positieve uitwerking hebben voor uw dieet. Ook is het mogelijk om een kleine hoeveelheid voeding op uw bord meer te laten lijken door het te garneren met rauwkost, neem sla, tomaat of komkommer of andere rauwkost naar keuze en bedek daar een gedeelte mee van uw bord, zo heeft u een bord vol, en het is nog gezond ook. Als u dit doet niet elke dag dezelfde groente gebruiken maar varieer zo veel mogelijk anders gaat het snel tegen staan.

dieet nieuwsdietenvoedingswaardeslanke receptendietistentipsboeken
gratis inschrijven·home·helpdesk·contact·links·privacy·disclaimer
Ook je gewicht beheersen? Schrijf je nu GRATIS in. Klik nu hier om in te schrijven
Gebruiker Password paswoord vergeten? · Inschrijven

Doe nu mee!


het laatste dieetnieuws
Gezonde voeding eist meer proefdieren Rotterdam gaat strijd aan overgewicht jongeren Snacks en snoep niet meer op scholen Bewegen beter voor gezondheid Slank zonder dieet


what's on my mind
Anke: Die chocolade is ook veelste lekker Rik: Yes weer een mijlpaal behaald : 95 KG Anna: Geen zin om te lijnen vandaag Bas: Heerlijke fruitdag vandaag! Caroline: Lekker zeg, klaar met mijn dieet!


Gesponsorde koppelingen