Meten is weten

Neem 1 vast tijdstip per week , dezelfde dag van de week en hetzelfde tijdstip, om u te wegen. Gebruik steeds dezelfde weegschaal (per weegschaal kan er nog weleens een afwijking zitten ) op dezelfde plaats, en registreer uw gewicht. als u resultaat ziet zal dit u motiveren om door te gaan. Ook kunt u uw taille, bovenbenen of armen en nek opmeten met een meetlint, u zult zien dat het na een paar weken centimeters kan schelen. Soms raakt u niet alleen maar kilo's kwijt maar gaat de samenstelling en verhouding tussen vetmassa en vetvrijemassa van uw lichaam veranderen. Zo kan het zijn dat uw vetpercentage is afgenomen, op de weegschaal bent u hetzelfde gebleven maar als u meet met het meetlint, u toch minder centimeters meet.

dieet nieuwsdietenvoedingswaardeslanke receptendietistentipsboeken
gratis inschrijven·home·helpdesk·contact·links·privacy·disclaimer
Ook je gewicht beheersen? Schrijf je nu GRATIS in. Klik nu hier om in te schrijven
Gebruiker Password paswoord vergeten? · Inschrijven

Doe nu mee!


het laatste dieetnieuws
Gezonde voeding eist meer proefdieren Rotterdam gaat strijd aan overgewicht jongeren Snacks en snoep niet meer op scholen Bewegen beter voor gezondheid Slank zonder dieet


what's on my mind
Anke: Die chocolade is ook veelste lekker Rik: Yes weer een mijlpaal behaald : 95 KG Anna: Geen zin om te lijnen vandaag Bas: Heerlijke fruitdag vandaag! Caroline: Lekker zeg, klaar met mijn dieet!


Gesponsorde koppelingen