Schijf van 5

Zorg dat alles wat u eet uit de schijf van 5 komt , we moeten gevarieerd eten, gezond en een verantwoorde keuze maken. Ook is het aan te bevelen om te letten op wat voor soort vet we eten, we hebben ''goede'' en ''slechte'' vetten, onverzadigde en verzadigde vetten. Onverzadigde vetten zijn door het menselijk lichaam beter te verwerken dan verzadigde vetten. Hoe meer we varieren met verschillende voedingmiddelen uit de schijf van 5 des te actiever is het lichaam en zal er een hogere verbranding plaats vinden, dit heeft weer een positieve uitwerking op het dieet. Zorg ook dat wat u eet ook lekker vind, u heeft genoeg keus, daardoor zult u het dieet langer kunnen volhouden.

dieet nieuwsdietenvoedingswaardeslanke receptendietistentipsboeken
gratis inschrijven·home·helpdesk·contact·links·privacy·disclaimer
Ook je gewicht beheersen? Schrijf je nu GRATIS in. Klik nu hier om in te schrijven
Gebruiker Password paswoord vergeten? · Inschrijven

Doe nu mee!


het laatste dieetnieuws
Gezonde voeding eist meer proefdieren Rotterdam gaat strijd aan overgewicht jongeren Snacks en snoep niet meer op scholen Bewegen beter voor gezondheid Slank zonder dieet


what's on my mind
Anke: Die chocolade is ook veelste lekker Rik: Yes weer een mijlpaal behaald : 95 KG Anna: Geen zin om te lijnen vandaag Bas: Heerlijke fruitdag vandaag! Caroline: Lekker zeg, klaar met mijn dieet!


Gesponsorde koppelingen