Verzadiging

Als we eten duurt het ongeveer 20 minuten voor het lichaam een signaal aan de hersenen geeft dat u genoeg gegeten heeft, het verzadigings signaal. Daarom is het belangrijk dat u de tijd neemt om te eten, dat u langzaam eet en uw eten goed kauwd, dit is een belangrijk onderdeel van uw spijsvertering, het zorgt ervoor dat uw voedsel beter en makkelijker verteerd kan worden. Het is ook belangrijk dat u bewust eet, als u voor de tv zit en een spannende film zit te kijken kan u ongemerkt en onbewust veel voedsel opeten.

dieet nieuwsdietenvoedingswaardeslanke receptendietistentipsboeken
gratis inschrijven·home·helpdesk·contact·links·privacy·disclaimer
Ook je gewicht beheersen? Schrijf je nu GRATIS in. Klik nu hier om in te schrijven
Gebruiker Password paswoord vergeten? · Inschrijven

Doe nu mee!


het laatste dieetnieuws
Gezonde voeding eist meer proefdieren Rotterdam gaat strijd aan overgewicht jongeren Snacks en snoep niet meer op scholen Bewegen beter voor gezondheid Slank zonder dieet


what's on my mind
Anke: Die chocolade is ook veelste lekker Rik: Yes weer een mijlpaal behaald : 95 KG Anna: Geen zin om te lijnen vandaag Bas: Heerlijke fruitdag vandaag! Caroline: Lekker zeg, klaar met mijn dieet!


Gesponsorde koppelingen